reklama

Číhajú na naše autá

Nikdy som ich nevidela. A zrazu pozvánka do Erotic city. Za stieračom. Vždy ma to zaskočí, keď sa mi pred zrakom otŕča holý zadok. Vystúpim z auta a – mám to. Pozvánka len pre mňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (167)

Kde sú? Kedy mi to tam dávajú? Kto to asi je, kto zdvihne stierač na prednom skle môjho auta a zasunie pozvánku. Nežný prst krasotinky z letáku s hviezdičkami na bradavkách? Behá po parkovisku v minigaťkách na kolieskových korčuliach? Alebo to tam zasunie šuchtavý Quasimodo, poskok šéfky a postrach osadenstva? Alebo žeby sám hrubokrký majiteľ? Tak si ho predstavujem.

Kríže a verejné domy.

Realita dneška.

Je dualita naším osudom, keď common sense dostal knock-out?

Viera Číková

Viera Číková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... Zoznam autorových rubrík:  res publicavoľným štýlom

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu