reklama

Sexformatika po druhé alebo ako to všetko začalo

Julius Caesar prišiel, videl, zvíťazil. Ja som prišla, videla a bola vyzvaná, aby som odišla. A tak čakám na odpoveď. Toto je záznam, ktorý bol podaný v škole na zaprotokolovanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (78)

Záznam o priebehu rodičovskej vizity v žiackej učebni informatiky na ZŠ, ktorý bol podaný v škole na zaprotokolovanie


Predchádzajúce udalosti:

Dňa 17.2.2012.
Náš syn, žiak štvrtého ročníka ZŠ, poprosil manžela, aby mu preložil e-mailovú schránku na inú adresu, pretože údajne v e-mailovej schránke vytvorenej na centrum.sk, ktorú si vytvoril v rámci vyučovania informatiky podľa odporúčania p. učiteľky triednej, sú „také sexi reklamy“. Zadal manželovi prístupové údaje k e-mailu, ktorý si v rámci vyučovania informatiky vytvárali žiaci na verejnej sieti. 17.2.2012, po otvorení e-mailovej schránky nášho syna na centrum.sk, sme boli zhrození: pod magazín.skwanda a žena sa nachádzali odkazy na články - pri niektorých bola aj fotografia a stručný popis - o.i: 4 polohy, ak si chcete užiť viac, Foto: najuletenejšie nohavičky, 5 omylov orálneho sexu, Vysokoškolské prostitútky ...
Okamžite som stránku s uvedeným obsahom vytlačila, a ponáhľala som sa do školy, aby som o uvedenom probléme upovedomila p. riaditeľku. Požiadala som ju, aby urobila predbežné opatrenie a dala rodičom na vedomie, že na internete môžu deti prísť k veľmi nevhodným obsahom. Môj syn sa v ten deň vrátil zo školy s oznamom: Na internet púšťať žiakov iba v prítomnosti rodičov.
Poprosila som p. riaditeľku, či môžem s jej dovolením osloviť p. triednu učiteľku môjho syna, či skutočne bola adresa centrum.sk jedna z odporučených stránok pre žiakov pre vytvorenie emailovej schránky v rámci vyučovania informatiky. Pani učiteľka triedna mi to potvrdila, že to bola jedna z doporučených adries. Dostala som informáciu, že e-mailové schránky sa vytvárali v rámci vyučovacej hodiny informatiky v 3. ročníku, ale túto informáciu nemám preverenú.


Dňa 27.2.2012 :
Rodičovská vizita v učebni informatiky na ZŠ za účelom kontroly bezpečnosti obsahov, ku ktorým sa môže dieťa dostať v rámci vyučovacej hodiny informatiky pri pripojení na verejnú sieť

Po jarných prázdninách, v pondelok 27.2.2012 v dopoludňajšom čase som navštívila ZŠ, pretože som si chcela overiť, či sa k uvedeným nevhodným obsahom mohol môj syn dostať aj v rámci vyučovania informatiky, keď si prezeral svoju osobnú e-mailovú schránku, vytvorenú na verejnej sieti v rámci vyučovania informatiky bez môjho rodičovského dovolenia, alebo či ich bezpečnostný systém nevhodné obsahy neprepustí a osobná e-mailová schránka môjho syna na centrum.sk je v učebni informatiky na počítačoch určených pre žiakov bez nevhodného obsahu.
P. zástupkyňa riaditeľa mi povedala, že ich počítače „sú bezpečné“, že „prečo im nedôverujem“, a odporúčala ma na správcu.
Trvala som na rodičovskej vizite v žiackej učebni informatiky, že sa chcem o bezpečnosti ich internetového prepojenia presvedčiť, pretože v tom prípade by to znamenalo, že sa môj syn stretol so spomínanými nevhodnými obsahmi na inom počítači, možno na nejakej návšteve, pretože v našej domácnosti internetové pripojenie nie je.

P. riaditeľka ma zaviedla do žiackej učebne informatiky, otvorila mi adresu centrum. sk a po zadaní prístupových údajov môjho syna sa nám otvorili v jeho osobnej emailovej schránke, opäť pod odkazmi na magazín.skwanda a žena o. i. obsahy: FOTO: Žena, ktorá podviedla 1000 mužov, Neuveriteľné veci, čo dokáže vagína, Znamenia, že ste dobrá v posteli, Fotky prvej operácie prsníka: Ohavné!, Ste vinníkom vy, že nemá erekciu? ...
Pani riaditeľka vyslovila názor, že to musel niekto do emailovej schránky môjho syna poslať.
Povedala som jej, že osobná emailová schránka na centrum.sk je dvojkroková (ako som medzičasom zistila vytvorením vlastnej fiktívnej stránky na centrum.sk), k neprečítaným správam sa dieťa dostane až v druhom kroku, po zadaní prístupových informácií sa mu v jeho vlastnej schránke otvoria odkazy na články, niektoré aj s fotografiou a popisom, a tieto informácie mu tam vkladá centrum.sk, nikto mu ich tam neposiela, pretože sa to isté objaví aj v práve vytvorenej e-mailovej ešte nepoužívanej schránke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Navrhla som, že vytvoríme fiktívnu e-mailovú schránku. Zadali sme: Založenie nového e-mailu: Nový e-mail: umyvadlo, Heslo: 123456, Vek: 10.
Otvorila sa nám takmer identická e-mailová schránka, s tým rozdielom, že v hornej časti nebol odkaz: Máte 14 neprečítaných správ, ako v emailovej schránke môjho syna, ale odkaz: Máte 1 neprečítanú správu.
Otvorila som odkaz: 
FOTO: Žena, ktorá podviedla 1000 mužov – otvoril sa celý článok s fotografiou,
Neuveriteľné veci, čo dokáže vagína - článok blokovaný,
Znamenia, že ste dobrá v posteli - otvoril sa celý článok s fotografiami.
V tomto momente pani riaditeľka vypla počítač, a požiadala ma, aby som odišla. Chcela som si ešte prezrieť aj ostatné nevhodné články, ale nebolo mi to umožnené. Pani riaditeľka mi povedala, že už na mňa nemá čas. Dala som jej otázku, či „mi potvrdí, čo videla“, na ktorú som dostala rozpačitú odpoveď neverbálneho charakteru. Požiadala som p. riaditeľku, že nech sa so mnou skontaktuje, keď bude mať čas, že sa o tom chcem porozprávať. 

Nakoľko som do dnešného dňa nedostala na moju rodičovskú vizitu, ktorá sa konala 27.2.2012 v žiackej učebni informatiky na ZŠ v prítomnosti p. riaditeľky odpoveď, žiadam priebeh mojej rodičovskej vizity zaprotokolovať.

Podané dňa 9.3.2012 


Čitateľovi, ktorý sa dostal až na koniec tohto záznamu, ešte doplním, že som si chcela spomínané pikantné články aj s úvodnou stranou vytlačiť alebo stiahnuť na USB kľúč, ale aj jedna aj druhá moja požiadavka boli p. riaditeľkou zamietnuté. Myslím, že e-mail vytvorený na ZŠ je ešte stále funkčný. Ak už medzičasom neurobili na @centrum.sk úpravy, môžete sa poučiť, v čom je v rámci informatiky vzdelávané vaše - naše dieťa.

Viera Číková

Viera Číková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... Zoznam autorových rubrík:  res publicavoľným štýlom

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu